terima kasih buat kalian semua..

Thursday, December 17, 2009

Seks di sebalik tirai...


Seorang gadis tukang urut warga China hanya sempat menutup tubuh dengan sehelai tuala, manakala pelanggannya pula masih berbogel ketika sepasukan anggota polis menyerbu rumah urut di Jalan Kepong di sini, awal pagi semalam.

Gadis berusia 20-an itu dikatakan sedang melayan seorang lelaki dalam sebuah bilik yang hanya dipisahkan papan lapis dan ditutup sehelai langsir sebagai pintu.

Difahamkan, gadis berkenaan memulakan khidmatnya dengan mengurut badan terlebih dulu sebelum memberi khidmat seks kepada lelaki terbabit.

Pasangan terbabit yang asyik berasmara dikatakan tidak menyedari sepasukan polis Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Bukit Aman menyerbu premis yang berselindung di sebalik nama pusat rawatan refleksiologi itu kira-kira jam 1 pagi, semalam.

Mereka hanya menyedari premis terbabit diserbu apabila anggota polis menyelak langsir pintu dan mendapati pasangan itu sedang melakukan hubungan seks....

1. melambak tempat macam ni kalau betul2 nak serbu la..

2. jgn tengok pekan besar2..kat pekan kecik pon boleh dikatakan semua ada..

3. kalau org awam pun semua tau takkan la polis yg mmg terlatih dengan kerja2 risikan tak tau..

2 comments:

  1. aku harap kerja serbu menyerbu tempat tempat haram biarlah berterusan,dan buatlah kerja kerana Allah bukan hanya semata mata kerana gaji.Insysllah imej islam kita akan lebih mulia.jangan takut pada ugutan.

    ReplyDelete

Harap dapat tinggalkan nama anda apabila membuat komen yer..Tak kisah la nama betul ke samaran....TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...