terima kasih buat kalian semua..

Monday, September 7, 2015

Bercinta dengan suami orang

SAYA merupakan seorang pelajar di universiti awam dan berumur 23 tahun. Saya sedang bercinta dengan lelaki berstatus suami orang yang juga merupakan pensyarah di tempat belajar. Kami telah menjalinkan hubungan cinta selama setahun dan dia seorang yang sangat baik serta penyayang.
Walaupun bahagia bersamanya, saya runsing memikirkan masa hadapan kerana status suami orang. Dia pernah mengajak saya berkahwin di Thailand bagi menyembunyikan hubungan ini daripada pengetahuan isterinya.
Saya buntu memikirkan perkara ini dan takut jika tersalah membuat pilihan sehingga merosakkan masa hadapan serta menghancurkan harapan keluarga. Kawan-kawan menasihatkan saya memutuskan hubungan kerana khuatir akan kecewa kelak.
Saya amat menyayanginya. Oleh itu, sangat sukar untuk saya memutuskan hubungan dan menjauhkan diri daripadanya.
Apa yang patut saya lakukan. Bantulah saya kerana ia melibatkan masa hadapan dan harapan keluarga.
LINDA,
Kuala Lumpur


No comments:

Post a Comment

Harap dapat tinggalkan nama anda apabila membuat komen yer..Tak kisah la nama betul ke samaran....TQ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...